Dagens körning blev lite längre än tänkt, men bestämde mig i morse för att ta ett lite större steg nu i början på resan mot Spanien och Portugal. Straxt innan jag passerade gränsen till Tyskland letade jag reda på en bensinmack som tog emot min "Viatolldosan". Jag får förhoppningsvis snart in de 120 zloty som jag lämnade i deposition plus vad som återstår av de 240 zloty som jag laddade dosan med på mitt bankkort.
Visar inlägg med etikett Berlin. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Berlin. Visa alla inlägg
lördag 6 januari 2018
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
-
I Vianden i Luxemburg ligger ett fint gammalt slott. Efter en vinter i en portugisisk apelsinodling kom så småningom tiden för den årliga Sv...
-
Rostock till Luxemburt (plus en bit i Tyskland till Zell vid Mosel) Jag lämnade Trelleborg den 12 augusti. Den första sträckan gick genom Ty...
